ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیان طلسم شکنی کرد | پیکان در خانه حریف شاگردان صمدی نشد

  • کد خبر: ۱۹۴۷۷۶
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
نیان طلسم شکنی کرد | پیکان در خانه حریف شاگردان صمدی نشد
نیان الکترونیک در دیداری خارج از خانه موفق شد پیکان تهران را شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته ششم لیگ برتر والیبال عصر امروز در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته تیم‌های پیکان و نیان الکترونیک در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ نیانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان صمدی که با کامبکی شیرین از هفته پنجم مقابل شهداب پا به این میدان گذاشته بودند، در ست نخست توانستند شاگردان پیمان اکبری را ۲۵ بر ۲۰ شکست دهند.

نیانی‌ها با وجود شکست ۲۵ بر ۱۸ در ست دوم، مجددا در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ میزبان خود را مغلوب کردند، اما با شکست ۲۵ بر ۱۴ در ست چهارم، ۳ امتیاز کامل این بازی را از دست دادند تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

در نهایت شاگردان حامد صمدی با یک بازی حساب‌شده و بدون اشتباه در ست پنجم توانستند پیکان را در خانه با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ مغلوب کنند تا نخستین پیروزی خارج از خانه خود را در تهران و مقابل پیکان رقم بزنند.

نیان در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر ۲ پیروزی و ۳ شکست کسب کرده بود که هر ۳ شکست آنان در بازی‌های خارج از خانه مقابل تیم‌های پاس گرگان، طبیعت و ایفاسرام رقم خورده بود.

حالا حامد صمدی، سرمربی نیانی‌ها در لیگ برتر با یک پیروزی بزرگ مقابل شاگردان پیمان اکبری نشان داد که علی‌رغم تیم جوان و کم‌تجربه‌اش می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داشته باشد.

نیان الکترونیک با کسب سومین پیروزی خود از ۶ بازی ۸ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->